Als je actief bent op social media dan heb je vast al vaker leuke gifjes voorbij zien komen. Van die bewegende afbeeldingen die een soort van mini-video vormen. Super leuk om je stories op Instagram mee aan te vullen of je Whatsapp berichtjes mee op te vrolijken. Het inzetten van de gifjes die er al zijn, is natuurlijk al leuk. Maar nog leuker wordt het als je gifjes toe kunt voegen die echt passen bij jouw bedrijf, je huisstijl, je vakgebied en jij als ondernemer. Zo kun jij je communicatie nog persoonlijker maken, je klant een extra lach bezorgen, je social updates nog herkenbaarder maken én professioneler overkomen. Voor veel ondernemers is de persoonlijke benadering erg belangrijk. Dit past natuurlijk ook goed bij social media, daar mag het allemaal wat minder zakelijk. Het gebruik van eigen gifjes zijn hier een welkome aanvulling op. Er zijn zoveel mogelijkheden, echt eindeloos. En ook belangrijk: het hoeft niet veel te kosten en je kunt ze zelf prima maken. Je moet alleen even weten hoe. Tijdens de online training ga je leren: Dit krijg je erbij: Het doel van deze online training is dat je leert hoe je eigen gifjes kunt ontwikkelen en hoe je deze in kan zetten op social media, om zo je merk nog sterker op de online kaart te zetten. Lijkt het jou tof om je Instagram-stories, je Whatsapp-berichten en Facebook-updates, LinkedIn privé berichten op te kunnen leuken met je eigen gifjes? Dan is deze online training wat voor jou! Mariël de Bruin “Aan een stuk door de cursus kunnen afronden. Als je er even voor gaat zitten, loop je gemakkelijk door de stappen heen. Ik vind de combinatie tussen de video’s en de aanvulling van tekst prettig. Ik wilde 1 x even terugspoelen in de video, maar dat lukte mij niet? De uitleg stond er dus uiteindelijk ook onder en kon op die manier de gemiste stap direct terug vinden. Voor ik begon was ik een klein beetje bang dat het misschien wat ingewikkeld was, maar dat werd gauw weggenomen. Ik vind het een leuke, laagdrempelige, uitdagende cursus, waar je veel waarde uit kunt halen. Ik kan niet wachten op de goedkeuring en het in te gaan zetten op social media. Ik zal dit vooral aan ondernemers aanraden die hun social media nog even wat extra persoonlijkheid willen meegeven en herkenning voor hun bedrijf.” Marlies Brink
Deze ondernemers gingen je voor
Gifjes maken voor social media