Maak van je bedrijf een merk

Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
€ 97,00

Als je gaat ondernemen heb je naast een bedrijfsnaam ook een logo nodig. Met een logo kun je beeld geven bij je bedrijf en zo kun je bedrijf herkenbaar maken. Nóg mooier is het om van je bedrijf een merk te maken. Liefst eentje die staat als een huis. Maar hoe doe je dat? 

Veel ondernemers onderschatten de kracht van een goed logo en het hebben van een huisstijl. Het is één van de dingen waar toch vaak op bespaart wordt, terwijl het eigenlijk een essentieel onderdeel is van je bedrijf. Want met je huisstijl, waaronder je logo o.a. valt, zorg je ervoor dat je dat uitstraalt zoals je over wil komen, waarmee je vervolgens jouw ideale klant aan kan trekken.

Een goede huisstijl zorgt ervoor dat je professioneel overkomt met je bedrijf. Dit zorgt er voor dat jouw klanten je meer serieus nemen. Jij neemt je bedrijf tenslotte ook serieus door aandacht te besteden  aan de uitstraling ervan.  Denk maar eens aan een visitekaartje die je gekregen hebt van iemand die zelf even wat uitgeprint heeft en het verschil met dat toffe ontworpen kaartje die je van de andere ondernemer kreeg.

Als je een huisstijl hebt die super goed bij jou past en bij je bedrijf, dan heb je de basis in huis. Dan kun je de vertaling gaan maken om een echt merk neer te gaan zetten. Je voert je huisstijl overal in door zodat mensen datgene wat je draagt, deelt of presenteert, direct koppelen aan jouw bedrijf. Je bedrijf is herkenbaar, waardoor je klant het direct aan jou koppelt. Dit zorgt er vervolgens ook weer voor dat jouw bedrijf top of mind blijft bij je doelgroep.

Loop jij er tegen aan dat:

  • je niet weet hoe je jouw huisstijl goed kunt doorvoeren;
  • je geen eenheid hebt in je communicatiemiddelen;
  • je zelf dingen ontwerpt maar eigenlijk maar wat doet;
  • niet weet waar je de juiste (gratis) tools kunt vinden;
  • je social media echt een wirwar van beelden is;
  • mensen jouw bedrijfsnaam niet onthouden;
  • jouw netwerk niet weet wat je (allemaal) doet;
  • jouw socials niet uitstraalt wie jij bent en wat je doet;
  • je niet opvalt in de massa van concullega’s;
  • dat je klanten aantrekt die niet bij jou passen.

Dan is deze online training wat voor jou! Je wordt stap voor stap meegenomen in de reis van het starten van een bedrijf, het (laten) ontwerpen van een logo en huisstijl tot aan hoe jij dit zowel in offline als online communicatiemiddelen door kunt voeren. En dan echt in de breedste zin van het woord.

Tijdens de online training leer je:

  • wat een huisstijl is en hoe deze als een huis kan staan;
  • welke ‘essentials’ nodig zijn bij het voorvoeren van je huisstijl;
  • in welke offline en online kanalen je dit door kan vertalen;
  • met welke richtlijnen je hierbij rekening moet houden;
  • welke eindeloze mogelijkheden er zijn, zowel offline als online;
  • hoe de uitingen van je bedrijf voor herkenning gaan zorgen;
  • de do’s en don’ts waar je rekening mee wil houden;
  • hoe jij je bedrijf professioneel op jouw manier kunt presenteren;
  • hoe jij opvalt bij offline activiteiten en evenementen;
  • alles wat je moet weten over drukwerk en aanleveren van bestanden;
  • over welke online middelen jij je merksausje kunt gooien;
  • welke praktische en gratis tools je kunt gebruiken;
  • jouw merk uitstralen op kantoor en onderweg;
  • hoe jij geld kunt besparen door het zelf te doen.
  • ontdek je hoe je een uniek en sterk meer neer zet;

Dit krijg je erbij:

  • account bij de Ondernemersacademie;
  • 24/7 support in de Facebook-groep om al je vragen te stellen.

Het doel van deze online training is dat je leert hoe je een goede huisstijl in kunt zetten om van je bedrijf een uniek en sterk merk neer te zetten. Waarbij de focus ligt op hoe jij dit praktisch zelf kunt realiseren, al dan niet met support van een grafisch vormgever.

Lijkt het jou tof om je bedrijf professioneel te presenteren op een manier die echt bij jou past, zodat je klanten aan gaat trekken die ook nog eens goed bij je passen? Meld je dan aan voor deze online training die je lekker op je eigen tempo kunt volgen. 

Deze ondernemers gingen je voor

“Quote 1”

rondNaam

“Quote 2.”

rondNaam

Winkelwagen
Scroll naar boven